10.12.2018 – CAIET DE SARCINI CONFORM ANUNT SIMPLIFICAT NR SCN1031247
12.10.2018 – CAIET SARCINI OFICIU CAMIN 2 CONFORM ANUNT ADV1041210
02.10.2018 – CAIET SARCINI CONFIGURARE SI ADAPTARE MODUL PROFIL ACADEMIC CONFORM ANUNT ADV1038731
07.09.2018 – ACHIZITII BUNURI
07.09.2018 – ACHIZITII SERVICII DE INSTRUIRE
07.09.2018 – ACHIZITII SERVICII DE CONSULTANTA
06.07.2018 – CAIET SARCINI SI TEMA DE PROIECTARE CONFORM ANUNT ADV1022633
04.07.2018 – CAIET SARCINI DOTARI LABORATOR CLINICA JUDICIARA SI PROCESE SIMULATE CONFORM ANUNT ADV10221656
26.06.2018 – CAIET SARCINI IT DREPT CONFORM ANUNT ADV1020466
25.06.2018 – CAIET SARCINI ACHIZITIE PAPETARIE BIROTICA CONFORM ANUNT ADV1020390
25.06.2018 – CAIET SARCINI TIPARIRE CURS CONFORM ANUNT ADV1020360
25.06.2018 – CAIET SARCINI CATERING CONFORM ANUNT ADV1019696
25.06.2018 – CAIET SARCINI ECHIPAMENTE IT CONFORM ANUNT ADV1019698
13.06.2018 – LISTA PRODUSE DE CURATENIE SOLICITATE CONFORM ANUNT ADV1017329
12.06.2018 – SOLICITATE CONFORM ANUNT ADV1016905: Articole şi accesorii electrice, sanitare, Articole pentru baie şi bucătărie, Diverse produse fabricate şi articole conexe 31680000-6/44411000-4/44410000-7/44400000-4/
08.06.2018 – DENUMIRE: CAIET SARCINI PROIECTARE EXECUTIE LUCRARI REAMENAJARE CAI ACCES GRUPURI SANITARE PERSOANE DIZABILITATI IMOBILE UCB
06.06.2018 – DENUMIRE: LISTA ARTICOLE DE BIROU SI PAPETARIE AFERENT ANUNT SICAP NR ADV1015587
05.06.2018 – DENUMIRE: CAIETE SARCINI DOTARI LABORATOR CLINICA JUDICIARA SI PROCESE SIMULATE
15.05.2018 – DENUMIRE: Achiziţie mobilier pentru membrii grupului ţintă in cadrul cursului de formare antreprenorială (activitatea A3) în cadrul proiectului „UCB susţine antreprenoriatul”, cod SMIS 106396 – conform anunt ADV1010458
15.05.2018 – CAIET SARCINI ACHIZITIE MOBILIER PROIECT FASTER COD 105243 – conform anunt ADV1010394
09.05.2018 – CAIET SARCINI PRODUSE DE PAPETARIE SI BIROTICA PROIECT FASTER COD 105243
04.05.2018 – CAIET SARCINI ECHIPAMENTE IT PENTRU PROIECT UCB SUSTINE ANTREPRENORIATUL
20.04.2018 – CAIET SARCINI ECHIPAMENTE IT PENTRU PROIECT UCB SUSTINE ANTREPRENORIATUL
10.04.2018 – Caiet de sarcini inchiriere spatii ptr amplasare de automate bauturi calde
10.04.2018 – CAIET DE SARCINI ACHIZITIE SERVICII DEZVOLTARE PLATFORMA ONLINE PENTRU FORMARE CONSULTANTA MONITORIZARE SI PROMOVARE FIRME START UP PROIECT FASTER COD 105243
28.03.2018 – CAIET DE SARCINI – anunt inchirieri spatii
22.03.2018 – CAIET DE SARCINI – Achizitie servicii organizare de evenimente pentru F.A.S.T.E.R. SV OLTENIA FORMARE ANTREPRENORIALA PENTRU START-UP-URI IN ECONOMIA REGIUNII OLTENIA, COD PROIECT 105243
19.03.2018 – CAIET DE SARCINI PENTRU SERVICII DE design, editare si tiparire materiale proiect cod105243
15.03.2018 – CAIET DE SARCINI PENTRU SERVICII DE ASIGURARE A IMOBILELOR UCB
15.03.2018 – CAIET DE SARCINI PENTRU DOTARI LABORATOR MEDICAL – SALA DE DEMONSTRATII
15.03.2018 – CAIET DE SARCINI PENTRU DOTARI LABORATOR ALIMENTATIE PUBLICA
15.03.2018 – CAIET DE SARCINI PENTRU DOTARI LABORATOR FARMACIE, BIOCHIMIE, DETERMINARI TOXICOLOGICE, NUTRITIE SI DOPING
15.03.2018 – CAIET DE SARCINI PENTRU DOTARI LABORATOR INGINERIE MEDICALA.pdf
09.03.2018 – Caiet de sarcini – gazduire, design si actualizare site web FASTER, ID 105243
20.02.2018 – Programul anual al achizitiilor publice 2018
20.02.2018 – Strategia anuala de achizitie publica pe anul 2018

13.12.2017 – Caiet de sarcini SERVICII DE PAZA
13.12.2017 – Caiet de sarcini INCHIRIERE SPATII
08.12.2017 – Caiet de sarcini DOTARI OFICIU STUDENTESC
08.12.2017 – Caiet de sarcini MOBILIER SCOLAR
08.12.2017 – Caiet de sarcini DOTARI LABORATOR RECUPERARE SI REFACERE MEDICALA
05.12.2017 – CS-Fibra optica
30.10.2017 – RELEVEELE IMOBILULUI DIN STRADA VICTORIA, NR.24, TG-JIU PTR. LUCRARI REABILITARE TERMICA
26.10.2017 – Achiziție – Lucrari – căi de acces și grupuri sanitare pentru persoane cu dizabilități din strada Republicii Nr. 1(Tema de proiectare, Certificat de urbanism, Caiet de sarcini)
26.10.2017 – CAIET DE SARCINI PENTRU ACHIZITIA SERVICIILOR DE DIRIGENTIE A LUCRARILOR CE SE VOR EFECTUA LA UNIVERSITATEA CONSTANTIN BRANCUSI DIN TG-JIU IN ANUL 2017
25.10.2017 – Achiziție – REABILITARE SISTEM DE ACOPERIRE TIP TERASĂ LA IMOBILUL DIN STR. UNIRII. NR. 36, TÂRGU JIU (Caiet de sarcini)
24.10.2017 – Achiziție – Reabilitare instalaţie termică şi instalaţie de gaze naturale la imobilul din str. Victoriei, nr. 24, – proiectare şi execuţie (Tema de proiectare, Caiet de sarcini)
23.10.2017 – Achiziție – Lucrari – căi de acces și grupuri sanitare pentru persoane cu dizabilități (Tema de proiectare, Certificat de urbanism, Caiet de sarcini)20.10.2017 – Achiziție – Temă de proiectare
TABEL CU DIVERSE MATERIALE ACHIZITIONATE CONFORM LEGII 448 DIN 2006
31.08.2017 Achiziţii publice:
Achiziţie servicii de organizare evenimente în cadrul proiectului „ Utilizarea deşeurilor din industriile extractivă, energetică şi metalurgică drept surse alternative de materii prime la fabricarea produselor refractare termoizolatoare şi a materialelor de construcţii”, cod SMIS 105628 
Caiet de sarcini
31.08.2017 Achiziţii publice:
Servicii de informare si publicitate
Caiet de sarcini
27.01.2017 Achiziţii publice:
Servicii de asigurare a imobilelor din patrimoniul UCB
Caiet de sarcini
– Răspunsuri la solicitările de clarificari

19.12.2016 Achiziţii publice:
Servicii de inchiriere a retelelor de cablu de fibra optica

 Caiet de sarcini

19.12.2016 Achiziţii publice:
Servicii pentru intocmirea planurilor de interventie

 Caiet de sarcini

15.12.2016 Achiziţii publice:
Servicii postale si de curierat intern si international pentru trimiterea de plicuri si colete

 Caiet de sarcini

14.12.2016 Achiziţii publice:
Servicii de paza, monitorizare, interventie, transport valori si dispecerizare la UCB

 Caiet de sarcini

28.11.2016 Achiziţii publice:
Reparare si realizare prize de impamantare

 Caiet de sarcini

06.10.2016 Achiziţii publice:
Servicii de topografie si servicii de investigare geotehnica a terenului de fundare pentru obiectivele de investitii

 Caiet de sarcini

04.10.2016 Achiziţii publice:
Servicii de asistenta medicala – medicina muncii

 Caiet de sarcini

28.04.2016 Achiziţii publice:
Anunț de participare la licitația publică cu strigare pentru închirierea spații disponibile în sediile Universității ”Constantin Brâncusi” din Targu Jiu

Anunt licitatie cu strigare si Caiet de sarcini

12.04.2016 Achiziţii publice:
Anunț de participare la licitația publică cu strigare pentru închirierea spații disponibile în sediile Universității ”Constantin Brâncusi” din Targu Jiu

– Anunt licitatie cu strigare
 Caiet de sarcini

03.03.2016 Achiziţii publice:
Servicii RSVTI – Responsabil cu supravegherea tehnică a instalațiilor/ echipamentelor deținute de Universitatea ”Constantin Brâncusi” din Targu Jiu”

Invitatie de participare
 Caiet de sarcini
 Formulare RSVTI

02.03.2016 Achiziţii publice:
Servicii de măsurare a rezistenței la dispersie, verificarea continuității legăturilor de ramificație de legare la pământ, măsurarea instalațiilor de paratrăsnet și eliberarea buletinelor de verificare la imobilele Universității ”Constantin Brâncusi” din Târgu Jiu

– Invitatie de participare
 Caiet de sarcini
 Formulare PRAM

16.12.2015 Achiziţii publice:
pentru atribuirea contractului achizitie mobilier pentru spatii de invatamant

– Invitatie de participare si caiet de sarcini

11.12.2015 Achiziţii publice:
pentru atribuirea contractului achizitie Laborator de Clinica Juridica si Procese simulate

– Invitatie de participare si caiet de sarcini

07.12.2015 Achiziţii publice:
pentru atribuirea contractului ”Dotari necesare Laboratorului digital de cercetare pentru sociologie” din cadrul Institutului de Politici Publice, Administrație și Științele Educației

– Invitatie de participare
 Caiet de sarcini
 09.12.2015 – Clarificari la caietul de sarcini
 09.12.2015 – Anunt privind decalarea termenului limita de depunere a ofertelor

04.12.2015 Achiziţii publice:
pentru atribuirea contractului achizitie servicii de paza

– Invitatie de participare si caiet de sarcini

Achiziţii publice:
pentru atribuirea contractului achiziţie sisteme de comunicare şi securizare necesare dotării Compartimentului Informatizare

 Invitaţie de participare şi caiet de sarcini
 07.12.2015 – Raspuns la clarificari

26.11.2015 Achiziţii publice:
PENTRU ACHIZIŢIA DE SERVICII PRIVIND ORGANIZAREA CONFERINTEI ”TEHNOLOGII ENERGETICE DURABILE” IN SPRIJINUL IMPLEMENTARII PROIECTULUI DEZVOLTAREA UNUI CENTRU REGIONAL DE CERCETARE PENTRU TEHNOLOGII ENERGETICE DURABILE – RESENERG

27.11.2015 Caiet de sarcini – Clarificari
 Invitatie de participare
 Caiet de sarcini